2005-07-25

sorgsamhet

oj voj, ni anar inte vilka tragedier och öden av bibliska mått som utspelas mellan runstenarna här nere! Den lömska norskan läser min dagbok och blir (i och för sig förståeligt) vansinnigt arg och vred, så jag får smita hemifrån med colaflaskor med vin och cykla miltals för att studera kusliga romanska och sorgliga gotiska kyrkor. mina mobilpengar är slut så ingen kan jag heller ringa för tröst när hon slänger i vår enda lilla dörr! En halvmil ut på den gamla utdikade myren ligger den här gamla riktiga ladan, en verkligt idealexemplar med duvor och äkta halm och kufiska dörrar, nån verkligt märklig typ har skrivit 07 med stora vita siffror på den västra väggen. Mitt eget himmelska jerusalem!

8 kommentarer:

Anonym sa...

L - O - L!!!

/ savage henry

Anonym sa...

inte anadade jag att ryktena var sanna! gör mitt quiz istället för att klaga: http://quizilla.com/users/popsadisten/quizzes/VILKET%20GROTESKT%20DALIGT%20POPBAND%20AR%20DU%3F/

Anonym sa...

VACACIONES!
/ savage henry

Anonym sa...

du är den ena kända hittills med det resultatet. jag gratulerar inte.

Kaiser sa...

Khonnor

Anonym sa...

lars! din dator har gått sönder på ett helt nytt spännande sätt!
/ savage henry

Anonym sa...

Lars: Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! Vad hade du skrivit om henne egentligen..?
SECOND-HAND FURNITURE... Ska jag bli upprörd nu eller..?
By the way bara sådär så är jag precis nu tillbaka från en plats långt långt borta känt som Padjelanta. Det ni!

/S

Anonym sa...

Jag träffade f ö Jenny och Molly förra helgen, de undrade hur det gick med norskan./O