2005-07-05

självömkan

är förvisso inget nytt för den här himlarns sidan. Men mig är det mest synd om, jag hänger med en utvecklingsstörd unge, en danshits-norska och ett gäng blåmoderater mitt ute i ingenstans. jag tänker börja röka och begränsa min musiksmak till red house painters och van morrisson. mitt livs kvinna, fanns det någonsin nån?
detta är tragik på grekisk nivå. men hojhoj, jag är glad ändå! (eller?) det slog mig plötsligt att jag bara skriver det här för att känna att det någonstans finns trevliga personer.

tjena

9 kommentarer:

Kaiser sa...

Lars!!! Norskan verkar fantastisk! Är hon snygg?
Självömkan...kul! Jag är mest glad över att jag kan känna känslor som har djup. Det finns ju ändå en viss nivå även bland känslorna. Hunger och lusta måste väl ses som ytligare känslor än t.ex. sorg eller ömkan?

Anonym sa...

äh, du gillar ju inte ens red house painters, det där är bara en image-grej. säkert bara för att jag lyssnar på rhp.

föresten är hjalmar hemma! eller det såg iallafall ut så när jag kom hem, för köket var ett enda stort kaos.
/ savage henry

K&S sa...

Lars, vad hände med ditt livs kvinna?/P.A

Anonym sa...

Inga Gill forever in our hearts.

När ska man få ett riktigt liv utanför bloggen? Jo imorgon. Då är det semester.

Glad sommar, ni är ju assköna!

Anonym sa...

hallå, det där 22:14 inlägget skrev inte jag. är det nånting som pisses me of så är det sånt.
mest uppenbart blir det dock när bedragaren inte vet att jag även stavar med en punkt EFTER A:t i mitt namn. dessutom skriver jag oftast under med "savage henry" ja jag säger då det.
S-T-U-P-I-D.
/ P.A.

K&S sa...

Nämen. Det där låter ju lagom roligt. Jag hörde om en störd hobby häromdan. Leta upp en bil med 001 på nummerplåten, sedan en med 002 etc. Kanske vore något?
Nä nu var jag lite elak...
Har du ringt hon Liva då?

/S

Anonym sa...

Liva, tjejen på albin-"festen"? Hon skulle ringa mig sa hon, får se hur det blir med det, ja jävlar. Samuel samuel, du och eric kan väl komma ner och titta på orkidéer, jag hittade en... nånting med luktrelaterat namn, minns inte. ja jesus kristus, ni skulle se byn som jag bor utanför, den är så liten att namnskylten när man åker in i hålan sitter på samma stolpe som skylten för när man kommer från andra hållet!

Förresten gillar jag visst red house painters, men bara för att staffan carlsson gör det, så det så! och marit bergman?

och vem är den här erina egentligen?

/Lars

Anonym sa...

Hoho. Orkidéer. Undrar om Eric är så på... Kan det ha varit luktsporre? Hur vet du vad den hette?
Men när ska vi komma över i sådana fall? I helgen? Jag åker iväg den 22:a och det är ju typ helgen efter.

/S

Anonym sa...

sen när är blåmoderater något negativt?