2006-07-31

your neighborhood spaceman.





ingen kollar väl den här jävla bloggen nuförtiden (jag gör iaf inte det), och jag VET att det nu nästan är som att jag "gör en narin" genom att ta över bloggen med spam spam spam om ingenting. MEN. det kan inte hjälpas. jag behöver pengar och tänkte bli egenföretagare/slav. dealen är iallafall att om nån behöver få nåt gjort, typ putsa fönster, laga mat, handla, tvätta kläder, schamponera hunden, diska, runka bulle, dammsuga, rensa en gädda, så ställer jag upp mot en mindre summa (vi snackar väl liksom max en hundring= FETA DEALEN!). eller vad gäller maten så kan jag tänka mig att få äta en del av den som betalning (kanske med ett gott glas rött till?).

nåt sånt.
i am standing by to answer all your calls.

/ P.A.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Aj oj, jag visste ej att din pengaknipa var så svår! Så svår att du är beredd att identifiera dig med skröpliga gamla betjänter. Jag skickar över mina sista slantar på kontot bums!

Per-Arvid Berglund sa...

"eeeeeasy money..."
- john connor (terminator 2)

Anonym sa...

P.A., vi hade ju tänkt bjuda dig på middag, men nu ska du ju till gotska sandön. Johanna och jag låtsas att vi är ett medelålders par som slutat ha sex med varandra, men ändå har det väldigt trevligt ihop, och gärna bjuder över våra bekanta.
Visst gillade erik malm en brud som kallades typ aluminium-tjejen?
Johanna och jag kanske kan betala dig för att ha sex med någon (inte någon av oss), skulle du ställa upp på det? Du får hundrafemtio?

Agnes

Per-Arvid Berglund sa...

jamen det där låter ganska bra faktikt, dealen kan nog filas lite på, men i stort går det nog att lösa. vad gäller middag så kan jag trösta med att jag kommer att vara hungrig även EFTER det att jag kommit hem (fredag kväll), så det ska nog inte vara något problem heller.

Per-Arvid Berglund sa...

"magnesium" var det för övrigt, om jag inte missminner mig.

Per-Arvid Berglund sa...

wtf!? jag har det SJUKT knapert!
inatt var jag nere och gnagde lite i hörnet på en soppåse som låg i gränden brevid vårt hus. och nu de senaste dagarna (på gotska sandön) så har jag bara ätit sand.
fast jag fick iof åka traktor, gummibåt, terräng-bil och vara allra högst uppe vid lampan i en stor fyr. och det var nästan bättre än mat!

föresten, för senaste nytt om vad som händer i kransen, kolla min blogg.

Per-Arvid Berglund sa...

de flesta av de där punkterna stämmer väldigt bra in på thomas.

Per-Arvid Berglund sa...

nä. jag säger bara att "de flesta av de där punkterna stämmer väldigt bra in på thomas".

Per-Arvid Berglund sa...

i didn't do nothing.


föresten missade ni en riktig jävla rökarfest här i lördags.

Per-Arvid Berglund sa...

rest my case.

Per-Arvid Berglund sa...

no fucking way.
på lördag, om vi får tag på hjallis that is, så är det extremt intern kransenpunkar-fest. inga som helst utomstående tillåtna.

Per-Arvid Berglund sa...

absolut. men det kommer som sagt att kosta.