2007-04-03

manliga fantasier

Framtidsvision: jag ligger med typiska kvinnliga yrkesgrupper, typ lågstadielärare och sjuksyrror, en cabbad bil, sommar och en psykologexamen. Magiska yrkesförmågor (DoD-91), alltså att ens examen ger en vissa distinkta egenskaper som ingen annan har, tex göra WAIS. Alltså jag glider runt i den här cabbade bilen i typ mörkaste värmland eller jämtland och in i byn, stort dammoln framför den gamla konsumbutiken, tar av solbrillerna och plockar ut testväskan ur bakluckan, WISCar ungarna med min examen och pullar deras rågblonda lärarinna med vänsterhanden. Äter lunch i prästgården och sover pårökt i gamla lador med breda glipor mellan väggplankorna för morgonsolen.

/Lars

3 kommentarer:

Anonym sa...

Don't we all?

Men pulla med vänsterhanden skulle jag nog aldrig klara - välfungerande motorik? Nejdu, mig får du aldrig i säng-- err, _vill_ du inte ha i säng, menar jag.

Nu gör vi fan ett litet krafttag och får klart den där naturalistic fallacy-grejen, tror det kan bli bra. hupphupp.

Dagens lösenord: kjbxd

Anonym sa...

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN RASMUS

Rasmus sa...

Mmm, schysst att få ett grattis-på-födelsedagen av en person jag inte har en jävla suck om vem det är. Men det är väl Martin antar jag, det är bara han som skulle skända min födelsedag så genom att skriva med versaler.

Om man läser snabbt kan man tro att det står "amy" istället för "anonym", och jag hatar alla som heter amy.

Dagens lösenord: hltdwk