2008-11-20

vem är Hillevi Handa?

Hillevi HandaOm man har en sån här tracker på sin sida så vet man vilka som länkar till en. För det mesta är det inga överraskningar, typ PA och Olle. Men sen är det också nån kvinna i typ Borås, Liza i borlänge och nån Hillevi Handa? Så, Hillevi Handa (om det är ditt riktiga namn): du är säkert en fin tjej och allt det där. Men om sanningen ska fram så ger du mig rysningar. Ge dig åtminstone till känna!

I övrigt kommer folk till den här bloggen genom att söka på "knäppa upp bh". Det är onekligen huvudet rakt på den gymnasialt grabbiga spiken.

här kommer de igen... rysningarna... humpfr.

6 kommentarer:

E sa...

Den svarta bakgrunden är olidlig!

Per-Arvid Berglund sa...

no offence kära skepparlasse, men det här var ett typiskt "ack och ve, lilla jag har en miljon triljon läsare som jag inte vet vilka de är, jag som bara skriver trams här på lilla obetydliga internet för min egen anspråkslöst triviala skull"-inlägg.
men det gör inget, ALLA bloggare går igenom den fasen, den är en del i mognadsprocessen! sen kommer fadersmordet (kan bli kladdigt, använd handskar) och modersligget (kan också bli kladdigt). och sen det där med ögonen, det är det bästa!

now get on with your life!

K&S sa...

På första påståendendet svarar jag: jaha. på det andra: aha.

nej vet du vad PA, i själva verket hoppas jag att hillevi handa är en söt flicka som visar sig vara granne med oss. och singel.

så, E, läget då? telefonplan säger du? är du säker på att en bakgrund som ser ut som en stig lindberg-tallrik är en bättre idé?

Anonym sa...

Näej nu känner jag mig extremt missförstådd. Jag har den goda smaken att inte alls komma från Borlänge.

Anonym sa...

Hej!

Jag heter Helen Handa och min syster heter Hillevi Handa, hon bor i Barcelona men ar fran Stockholm . Hon e faktiskt skitsnygg och en helskon tjej, kolla in henne pa facebook om du vill, bara sadu vet sa du inte far rysningar. Ja, ho brukade jobba ratt mycket som modell och har manga fina bilder sa det kanske ar darfor. Helen

K&S sa...

Tack Helen! Det var roligt att höra! Stämmer min fantombild?