2005-10-08

Höstrecession


Ja, luften verkar alldeles ha gått ur allt och alla. Frågorna är många. Hur långt har flygplansnumret framskridit (ingenting gissar jag)? Vad är det Samuel ägnar sig åt egentligen (lite väl mycket *blink blink* tycker jag)? Hann Lars från Universitetet till Stureby på en kvart?
Mitt eget bidrag till det allmänna blir följande bild på en tavla som hänger hos min kompis' farbror, Lennart. Den föreställer inte helt oväntat Lennart själv. För övrigt plankade jag in på Vice-festen igår och såg Kano, riktigt bra och urbant och allt sånt där./O

5 kommentarer:

K&S sa...

Vadå *blink blink*? Jag förstår då ingenting...
Grejen med flygplansnumret är nog att alla (utom jag då, men jag gör ingenting i varje fall...) sakta börjat inse att det egentligen är en dålig idé. Men det kommer! Ska skriva min grej MAINTENANT.

/S

K&S sa...

Ja jag vet i alla fall EN som skriver saker: OLLE LUNDELL! En annan kom på att det kanske var läge att kolla in K&S-mailen, så att inte hotmail tar bort kontot, och då ligger där ett färdigt insändarsvar till 50hz och något sorts märkligt fragmentariskt stoff till en artikel om modellflyg! Genialt!
Säg att det är sant samuel att du skriver JETZT, det vore underbart.

/Lars

Kaiser sa...

Jag är på G med en härlig nöjessida! Dessutom kommer min blogg uppdateras inom några minuter. Tänka sig!

Anonym sa...

Nu väntar vi bara på att Johanna ska dra sitt strå till stacken också. Och nej, flygplan är kanske inte världens bästa tema, jag hade tänkt intervjua en kompis' kompis' ex som gör flygplanskonst, men hon hann dra till London, så det blev ju som det blev. När blir det tema Kransen, med vimmelbilder från Stabil?
/O

Anonym sa...

min artikel om matematik är snart klar.