2005-10-22

Nere för räkning i

de där tjatiga gamla städerna som maskulina lirare som undertecknad brukar vara (eller ja, en av städerna i alla full fall: paris). min farmor kissade inte på sig på planet och de har slutat kroppsvisitera folk inom schengen - en bra och en dålig nyhet alltså. Två dåliga förresten, det visar sig nämligen att min pappa har en jävligt fishy lavendeltvål från, typ, provence. Den får mina händer att lukta fasansväckande likt spya.
Eller förresten, två dåliga men två bra också: inatt drömde jag att micke ekwall (en redigt knasig tjomme i samuels, erics och min gymnasieklass) födde upp olika sorters ganska stora fiskar i ett kaklat badrum med cyklopisk arkitektur och strax utanför hade nån sått tjockt växande dill över de norrgående körfälten på vidsträckta romerska motorvägar. När jag vaknade fann jag att inget av detta var sant.

/lars

5 kommentarer:

Anonym sa...

bäst för dig att du har en kukens massa petflaske-vin med dig hem!
/ savage henry

Anonym sa...

Jag drömde häromveckan att jag var tvungen att gå om gymnasiet, med bara Norrköpingspuckon. Dessutom kastade de sten på mig när jag ville göra det bästa av situationen och umgås med dem. Cochons!
/O

Kaiser sa...

Jag fattar inte...din farmor kissade alltså på sig på planet? VAD VAR SANT???


























Ps. det är sant att jag inte orkar skriva något inom en-två veckor om ni inte skickar en torped eller lite speed hit ner. jag fick vg på tentan..hej! hej!.ds

Anonym sa...

Kungen,
Vet du att du inte finns i Paris? Nackad redan 1789. Har du inte hajjat att i Paris ska man lukta spya när man varit på muggen och sen tvättat sig? Allt annat luktar ju så insmilande gott i den där stan.

Anonym sa...

Var det inte typ 1792 kungen där nere blev nackad? Direkt 1789 var det väl i alla fall inte.
/O