2007-02-05

rätt anpassade felsimuleringar

har under den senaste veckan/månaden/livet stött på en attityd hos alla (främst av det motsatta könet) människor jag stött på, en attityd jag inte alls kan omfamna och integrera i min livsfilosofi, en attityd som fyller mig med vrede, ånger och hat. essensen är "onani är lika bra som sex i grupp". jag har inte grunnat på det tillräckligt länge för att förstå dess ursprung och omfattning, men det verkar, som sagt, mest som att det är män som har för sig denna oerhört befängda idé. lägg ner! masturbera, det är något man gör om man MÅSTE, om man sitter i koncentrationsläger eller avgett ett kyskhetslöfte (varför i helv. skulle man det, f.ö.?). masturbation är inte jämställt med sex i grupp. tycker alla jävla sepen där ute ska ta och rycka upp sig och sluta läsa på runkbloggen, skaffa ett jävla ligg och för en gångs skull ligga istället.

fuck you, ffs!

hälsn
N

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha! Samuel och jag läser evolutionär psykologi (inte revolutionär som alla jävla vänsterflummare tror jag säger), en kurs i vilken våra geners obevekliga intressen fräckt blottläggs. Allt som ens gener vill vill man inte själv kan jag tala om, sådär som tumregel i vilket fall. Ens gener vill exempelvis att man ska offra sitt eget liv om det räddar fyra av ens kusiner (eller fem egentligen då).

Vad ens gener framförallt vill är att man ska knulla, och alltså bör man, som den civiliserade människa man är, inte göra det. Att runka är det som skiljer oss från djuren! (eller i alla fall från alla djur utom delfiner eller hur det nu var, chimpanser kanske. hundvalpar.)

K&S sa...

Lars, du vet väl att evolutionär pyskologi är hur ovetenskapligt som helst och påhittat av ett gäng konspiratoriska judar "over there", vars enda mål är totalt och fullt världsherravälde (ett mål så gott som något annat iochförsig, men de är ju judar tamigfan!) i syfte att inpränta nån slags jävla antropomorfistisk syn på våra gener, som att de skulle "vilja" någonting. The Disneyfication of our genes, I tell you!

Och som vi vet är allt som har någon som helst anknytning till judar per automatik tramsigt. Se bara på rasbiologi - anknytning till judar, och det är väl trams om något!

Förresten; Narin, varför envisas du med att blåsa liv i den här skitbloggen när den så gott som höll på att självdö? Nu, och VARENDA JÄVLA ANNAN GÅNG DESSUTOM!!

Kräks!

(som annan tumregel kan tilläggas att även om allt som Lars gener vill inte överensstämmer med vad Lars som person vill, så överens stämmer vad Lars gener vill så gott som alltid med vad JAG vill - exempelvis offra Lars till förmån för fyra av hans kusiner. Jag kanske är en av Lars gener? Hu, hemska tanke!)

Anonym sa...

Jag har diskuterat det där med min DNA och den har korrigerat sitt tidigare påstående. De är beredda att offra mig för intet mindre än åtta av mina kusiner. Ber om ursäkt om "Kräks!" planer blir lite förvirrade av detta misstag. Måste läsa kapitlet om Hamiltons lag igen, så matten stämmer. Men du har nog rätt i att de är judar, Pinker är det i alla fall.
Just ja, det är så att vi zoologer inte hänger på arkeologen, utan i D-huset.

Rasmus sa...

Just ja, Narin; nog finns det likheter men det relevanta är nog ändå olikheterna. Mitt tvångskommenterande förutsätter ditt tvångsbloggande, medan det omvända (uppenbarligen) inte gäller. Jag kan inte tvångskommentera om inte du tvångsbloggar, så om du slutar tvångsblogga blir jag tvungen (tack och lov!) att sluta tvångskommentera, men det är väl ändå jävligt osäkert (och otroligt!) att du skulle sluta skriva på skitbloggen om du var säker på att inte få några kommentarer, I R RIGHT OKI??=P
Alltså: det var du som började - stjärnstopp och spegelbild! (tio gånger mer än vad du kan säga hela tiden, vad du än säger. Och min farsa är polis!)