2006-01-28


Kara vanner. Har alltid dromt om att fa sitta pa ett sant dar internetcafe i nagot gudsforgatet land och skriva ett inlagg pa bloggen utan vare sig o, a eller a. Nu gor jag det faktiskt. Stort! Storre var dock en albatross vi sag igar. Helt oforglomligt men det fattar kanske bara vi biologer. Annars har vi sett sadana dar pingviner och liftat med australienssiska hippies ocksa. Och nu ska vi sova i ett talt i en vecka...

/S

Och en sak till bara! Har ar det 25 grader och sol. Det ni.

7 kommentarer:

Anonym sa...

När får vi läsa "Nere for rakning i nagot gudsforgatet land utan a, a och o"? Snarast, tack!
Och "Nere för räkning i Lund". Vi kanske kan ha ett Nere för räkning-nummer, fyllt till bredden av pastischer på Nöjesguidens resereportage.
/O

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
K&S sa...

Just det samel, skriv nere for rakning! /L

Anonym sa...

Jag vill genast veta vad som skrevs den 28:e januari klockan 13:00!!

/S

Anonym sa...

HA! medan du, i fredags, såg albatross och pingvin, så gjorde jag detsamma! FAST PÅ NRM!! albatross irl lär vara en sjuuukt maxad upplevelse, en albatross är ju jämnstor med mig. jag vill också!!½
/narin

Anonym sa...

NRM? irl? Alla förstår men ingen tycker om!!½

och vad det än var som skrev den 28de så var det säkert sanslöst snuskigt.

Anonym sa...

har det inte blivit inflation på "nere för räkning"-grejer snart?
om ni inte passar er så gör jag en "nere för räkning i tvättstugan" eller "nere för räkning i naveln" eller nåt sånt.

/ savage henry