2006-01-29

flyger igen

alltså, följande har kommit in till det försenade numret:

ARTIKLAR
-Drömmen om gud - Artin (rasmus ritornohäng)
-En flygplansanekdot - Minna (göteborgs lingvistikhäng)
-Svävarbilar, snart är de här - PA (Brandstationens hangaroundhäng)
-Nere för räkning i London - Olle (Londonhäng, obviously!)
-Rymdspelet - Lars (jag)
-Paradoxen med humlorna - Rasmus (inte så förutsägbar som det kan tyckas)
-Flygdrömmar - Hjalmar (inte så mycket kransenhäng som vore önskvärt!)
-Svar på Mitch-Timmy's (äkta?) insändare - Olle (-ii-)
-dessutom Erics krönika!
(ursäkta om jag just nu glömmer nån)

GRAFIK
-modellflygplan - Olle
-arty farty popcollage - Agnes (capoeirapojkarnas favorithäng)
-Samlarbilder på flygplan - ? (?)
-Utviksbild i form av inviksbart pappersflygplan a.k.a. den stora besvikelsen.
-Laikadikt, jättegollig.

KVARVARANDE/FRÅNVARANDE
-Karin W? (uppsala)
-Narin? (kurd/hippie)
-Martin B? (elevassistent, ey?)
-JOHANNA?! (ibland skriver hon, ibland skriver hon inte)
-Anders B (han med södra husen-artikeln i högskolenumret ni minns)
-Vivis dikter? (om mord?)
-Samuels rekordintervju, som aldrig kommer komma.
-reporter-Maria som lovade på Disco Bravo (isch!) i fredags.

ERGO
Ett rackarns supernummer! Om det är nåt mer som nån vill skriva/kopiera/kladda så är det bara att skynda sig! OBS OBS, vi har inga pyssel! Inte det minsta lilla korsord eller ens streck-streck, prick-till-prick, klippeli-klipp eller rajtan-tajtan! Gör ett pyssel och vinn en 69, try it - you'll like it.

/lars

11 kommentarer:

Anonym sa...

jag har en oc-text och ett oc-pyssel.

Anonym sa...

Insändaren är äkta, Mitch-Timmy är från Norrköping, jag känner honom lite grann (två av mina kompisar har varit ihop med honom, t ex).
Korrläs Londongrejen ordentligt, det är nog några stavfel som inte syns i word i den ("dem" i stället för "den" etc)
/O.

Anonym sa...

Oh, det ska jag göra. Johanna, skicka över texterna till hotmailen vetja! /L

Anonym sa...

OKEJ JAG HAR KASTAT IHOP NÅT KRAFS NU, när ska det mailas?!?! NÄR
salut!!!! nar9in!!

Anonym sa...

OCH VART SKA DET SKICKAS!? NU ÄR JU TEXTEN FÄRDIG

Anonym sa...

jag skriver inget, mitt hjärta är krossat

Anonym sa...

FITTA!!!!!!!!!!!!!!1

Anonym sa...

fast nu har vi ju ett pyssel (ett pussel för att vara exakt). och dessutom det fetaste numret någonsin. det här kommer att bli legendariskt. den som inte har med nåt i det här numret kommer att gråta blod i månader.

ok, jag vet att jag är genomskådad, såhär entusiastisk kan jag ju knappast vara över den här blaskan, jag menar, it's ME. men jag kan iallafall gå så långt som att erkänna att ett och annat inslag håller riktigt hög kvalitet. (kan vi föresten inte ha "smygläsningsfest" på fredag, typ som nöjseguiden brukar ha några dagar innan nya numret kommer ut? vore ju JÄTTEKUL ju! och framförallt så motiverar det mitt annars så omotiverbara supande).

/ savage henry

Anonym sa...

NARIN, baby-darling: skicka den till kungenochsilvia@hotmail.com vetja, och hoppas för din skull att du har några idéer till illustrationer!
/L

Anonym sa...

Jaha, nu är nr6 inlämnat till tryck i vilket fall. Klart på fredag senast. /L

Anonym sa...

Spedoinkel! Ta gärna med några nummer om du kommer på hattfesten.
/O