2006-01-10

Är du turk eller?


Är det bara jag, eller är det här jättekul?
/O

14 kommentarer:

Anonym sa...

turkar är underhållande som få!

Anonym sa...

turkiska staten är ÄNNU roligare! 2005 har varit en parad med otroliga nummer! tack, turkiet, för alla goda skratt

Anonym sa...

jag fattar inte 'den nya funktionen'. det kan bero sjukdom som gör mig svag.

Anonym sa...

hur den ska användas eller huruvida den behövs eller ej? jag kan ta bort den, om så önskas.

michelangelo

Anonym sa...

jag fattar inte "grejen".

/ savage henry

Anonym sa...

Är det det där att de där alternativen till höger är typ, som på varandra istället för typ bredvid varandra som de kanske var förut?

Anonym sa...

LAARRDDDSSS! är det du som är Michelangelo??

Anonym sa...

Bend it like Bentham, är det du som är Eric eller? Utilitarism, ey?...

Anonym sa...

vafan, byt inte ämne era horor!
nu pratar vi ju om turk-bilden, jag fattar den inte. förklara!

/ savage henry

Anonym sa...

Är det nåt att förklara? Jag tycker att det är ett toppexempel på absurd humor, kanske rent av absurd etnisk humor. Eller så menar personen med rödpennan att turkar inte får tillgång till de offentliga kommunikationskanalerna, och detta blir då ett rasande angrepp på de vita, medelålders, heterosexuella männens maktposition. Ellerrr...
Jag föredrar iaf att se det som enbart humor, men frågan kvarstår vad det är avsett som.
/O

Anonym sa...

och jag som trodde att det roliga var de tre bruna tejpbitarna.
ja jisses vad fel man kan ha. jag börjar tappa stingen.
/ savage henry

Anonym sa...

jag tolkade rödpennan på ett annat sätt. skribenten menar att turkar får säga sitt evar de önskar!

Kaiser sa...

Jag tolkade det som att det stod: Vad säger du ditt Idiot, jag är turk!
Men det verkade inte speciellt klokt. Det verkar det inte annars heller. Olle, vi vill ha kloka, sädesledande bilder här på bloggen from now on.

Anonym sa...

du avbröt ju trenden snyggt! ;)