2006-03-21

bling bling?

jamen förlåt så jävla mycket för att det bara är jag som postar, och att jag tjatar om samma sak varenda gång, men nu vill jag faktiskt bara vara snäll mot er med ett litet erbjudande:

alla muntra själar som är sugna på ett backstage-armband till popaganda (vilket bland annat innebär att man slipper köa, kan köpa billigare alkohol, rent tekniskt kan få peta på nån kändis, och att man kan gå inomhus precis när man känner för det. men framförallt så slipper man ju se alla "vanliga" ovärdiga festival-besökare), hör av er till mig!

detta glänsande armband blir nämligen ert om ni hjälper oss med att bygga upp festivalområdet två dagar innan festivalen. det handlar alltså om två heldagar ute i den strålande vårsolen, med staket-resning och andra trevliga aktiviteter. lunch ingår båda arbetsdagarna.

popaganda går i år av staplen 25-27 maj, så det handlar alltså om att jobba den 23:e och 24:e.
skicka namn och mobilnummer till mig (pa@popaganda.se), så fixar jag resten.
enda kravet är egentligen att man är över 18, kan jobba båda dagarna, och inte är rädd för att hugga i.
tackar och bugar!

/ P.A.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju lockande men jag kommer nog att tillbringa hela maj i en stenkoja mitt i Tyrestaskogarna för att inventera 20 ha bryofyter.

Anonym sa...

scheisse jag fick världens bästa idé, skojar inte, här kommer den: jag befinner mig på campus (eller i skogen) under de där dagarna, och sedan får jag ett armband. omg P.A jag kommer använda det SÅ VÄL. kom igen, gör en gammal eman en tjänst. jag bjussar på vin under sista popagandadagen.

hälsningar från mickel röv

Per-Arvid Berglund sa...

röv-micke: om jag dricker ens en klunk med vin under sista popaganda-dagen så kommer jag däcka med en gång, dessutom återstår det nästan en veckas jobb för mig EFTER festivalen, så det låter som en rätt dålig deal faktiskt.
bättre kan du!