2006-03-02

det är jag som är Kaninen.

sådär, som vissa näsdoppande cybersurfare redan noterat så har jag dragit igång ett eget litet blog-projekt, med alla dessa textmassor som inte riktigt passar in under kungen och silvia-parollen (låt oss ta "kollektivtrafiken" som ett exempel). kanske mest för att den här nya bloggen är om möjligt ännu mer okonsekvent i sitt innehåll än kungen och silvia. mer än allt annat så är den nog mest ett bevis på att jag, precis som flera av er redan länge misstänkt, "inte riktigt har alla bananskivor på den stekta jordnötssmörs-mackan".

vissa kommer att kalla bloggen genialiskt, andra kommer att fisa i dess direkta riktning. det är iallafall min förhoppning.

fast mest är det nog ett konstverk.
eller en navelskådande egotripp. med lite tur både och.

www.learntoenjoylosing.blogspot.com

/ savage henry/P.A./Kaninen

6 kommentarer:

Anonym sa...

Samuel! Jag letade länge efter den röda upplagan av Den nya nordiska floran, men fann den aldrig! Såg du den nyaste upplagan i butikerna?

Anonym sa...

Nej, har bara kollat i Akademibokhandelns katalog.

/S

Anonym sa...

men berget av självhat blir bara större och större, och det är bara tisdag ännu.

Per-Arvid Berglund sa...

better självhat than no hat at all.

Anonym sa...

EH NEJ

Per-Arvid Berglund sa...

jag hoppas du förstår att jag pratar om huvudbonaden nu va...