2006-03-24

Weird Science

Vad håller läkemedelsindustrin på med egentligen? Är det bara jag som tycker att kvällspressen skriver om ett sexlustökande preparat i veckan? Finns det inte för övrigt redan, och går under namnet etanol? Nej, här följer några preparat som Pfizer genast borde satsa allt på att utveckla. Jag tror jag skulle bli storkonsument av samtliga, eller tvinga andra att bli det.

Hatpillret - om man som jag har större problem med vilka man tycker om än med vilka man inte tycker om.

Kärlekspillret - som den där drycken i Tristan och Isolde, så att man kan styra sina känslor åt andra hållet också.

Bögpillret - så att jag kan sno Oskar från Antonia och leva totally gay-loppan. Eller med han kanadensaren jag tjatar om hela tiden. Gay fun liksom.

Anti-sexlustpillret - erkänn nu en gång för alla att Trainspotting är en skitbra film. Ni vet när han slutar med heroin och det slutar med att han blir ihop med en fjortonåring; kan de inte isolera den aktiva ingrediensen som hållit honom ifrån tjejer innan? Och stoppa den i ett piller.

/O

7 kommentarer:

Anonym sa...

Men var inte CIA på gång med böggas? Det förstår ju alla att det vore det perfekta vapnet liksom. Gasa fienden så att de genast börjar ha vild sex med varandra. Precis som alla bögar gör...

/S

Anonym sa...

Som Gareth i the Office säger: "Är man i krig och står på post måste jag ju vara säker på att han bredvid mig spanar efter fienden och inte kollar in mig" (citerat ur minnet).
/O

Anonym sa...

ffs olle, ägnar du djupare tankar åt kvällspressen?! gud vet vad för slutsatser man kan dra om gud vet vad genom att läsa kvällstidningar. SLUTA GENAST UPP MED DET

Anonym sa...

Angående "office-romances" säger Gareth (and I quote):
"I've got loads of offers here, and I go: No way. Distracting. And that's actually one of the major arguments against letting gay men into the army. And I haven't got a problem with that, you know, a gay man's not gonna put me off - I can handle myself - but; if we're in battle - is he gonna be looking at the enemy or is he gonna be looking at me, going "Ooh!", you know? "He looks tasty in his uniform!" And I'm not homophobic, or I come around - look at my CD collection, you'll find Queen, George Michael, Pet Shop Boys - they're all bummers..."

Anonym sa...

Man behöver inget piller för att ligga med killar. Det är bara att göra det. Man ligger inte med killar FÖR ATT man är bög, man är bög EFTERSOM man ligger med killar.

Anonym sa...

Men om man ligger med folk av båda könen, kan man ändå vara bög/flata då? Jag tänker på Six feet under och Chasing Amy. Eller är det typisk s k fiktion?

Anonym sa...

Att ligga med båda könen är kanske den mest perverterade formen av sexualitet. Dessa personer kallas Bisexuella och är extra farliga då de lätt smälter in både i hetero- och homosexuella kretsar och ökar smittspridningen av anal fågelinfluensa. Dessa personer är dessvärre ingen fiktion, men att kalla dem bögar eller flator är missvisande.