2005-06-27

50hertz

Kolla här då:
"
>From: 50hertz@djurandmir.se
>To: "Kungen Silvia" <kungenochsilvia@hotmail.com>
>Subject: Re: Rykten om er
>Date: Wed, 15 Jun 2005 21:32:54 +0200 (CEST)

Hej Kungen & Silvia
Det var inte mycket till lösa rykten, snarare en del av sanningen med svart text på vitt papper, fast på internet. Dock lyckades jag hitta ett pinsamt faktafel.
Det var Günther som spelade innan oss, inte tvärtom, och således var inte vi förband, även om karlfan & hans sunshine grrls petade ut 36.000SEK mer i gage än oss skulle vi aldrig sålla oss till förbandsfacket. Günther var förband till 50 Hertz, inget viktigt statement, men det var så det var.

Personligen hade jag hoppats på att artikeln skulla handla mer om likheterna mellan 50 Hertz och Günther...han är ju bratsens 50Hertz. Eller, alltså såhär, om vi hade varit brats hade vi låtit som günther.

Min egna åsikt (läs: inte 50hertz) är att Günther är ett geni, jag har visserligen försökt lyssna igenom hans skiva utan att lyckas för att den är så jävla dålig, men jag unnar honom ändå erkännandet av den finess han besitter. Det är jäkligt dumt att stänga alla vägar till förståelse. Bara för att någon är geni behöver man inte gilla dess verk, Hitler är ju ett ganska allmängiltigt exempel på det.

yours truly
Mitch-Timmy
"

1 kommentar:

Anonym sa...

vem är mitch-timmy? coolt dubbelnamn dock...cool insikt om günther!