2005-06-28

Kul läsning

Min vana trogen fortsätter jag härmed att berätta vad som är roligt. Expressen.se's nyheter är roliga. T.ex. så skriver man att Norges statsminister har varit inblandad i en flygolycka idag. Hans plan blev påkört av en taxi strax före avgång, kan man läsa. Oerhört komisk "flygolycka".
Vidare så har man avslöjat "Hotellet som var bordell" och man kan också läsa den tragikomiska berättelsen om hamstern som blev skickad med posten i ett brev märkt "Vikes ej".
Om nyheten om den psyksjuke som attackerade en kvinna med en motorsåg, för att senare hugga av sin hand med en yxa, är rolig, det lämnar jag till er att avgöra.

Tack och hej!

Kaiser

2 kommentarer:

erina sa...

Vilken oerhört matnyttig och bra info om gård vs ranch! Jag tror nog ändå att Annika väljer att kalla sin gård för ranch in the States bara för att stila för jänkarna. De vet ju inte skillnaden såvida de inte läst er eleganta kommentar.
Själv har jag börjat kommentera på allas bloggar som en maniac. Till och med på Sigges.
Vad fint det har blivit här förresten. På tal om nyheter så tycker jag den om att stövelkastning är farligt är jätterolig.

Anonym sa...

vrem är denna ljuva kvinna? jag trodde hon var dum i hela skallen men jag trodde fel