2005-06-09

Vi är inte AIK, vi är mycket bättre!

Jag tackar Gud för min lättja. Nu slapp jag vara med i det erbarmerliga indie-numret. I vilket fall som helst hade väl jag förtagit hela indietemat genom min vansinnigt mainstreamiga och konformistiska attityd. Eller? Är jag förresten kanske med...var det bara inbillning att mina kommentarer om världens sämta pin-up-bild kom med i numret? Visserligen anonyma, tack och lov. Dessutom så är jag jättenöjd med bilden på hon den där i prickig klänning på gungbrädan, det var bra, bara lite för påklätt kanske. Men i dessa dagar då alla klär av sig, ja, då måste man kanske ha kläderna på för att vara indie som få. Annat var det på 1700-talet. Då var porr mer underground än självaste Krashen. Innan britterna så lyckosamt lyckades öppna svarthandel med Kina genom att smuggla in opium, så hade holländarna med blandad framgång försökt sälja porrbilder. Inte helt olika den i senaste K&S-numret. Behöver jag tillägga att britterna fick monopol på den kinesiska marknaden, men att holländarna som enda västerländskt land lyckades få ett handelsavtal med Japan?

Ps. Jag var en betalande besökare till Kimya Dawson-konserten som det är så mycket uppståndelse omkring i numret. Av någon anledning så orkade jag inte vara kvar ens två låtar med förbandet. Ds.

Kaiser

2 kommentarer:

Anonym sa...

du ljuger. du var inte alls där.

Anonym sa...

han var det han var det!