2005-05-09

One toke over the line

Is there no communication in this car?! Ska nästa tema vara Samuel, Eric och Johanna skryter om sina spexiga liv? Men visst, jag är inte den som är den; i förrgår såg jag några som i varje fall såg ut som Carola och Amadeus på hötorget och därefter blev jag savagely upphånglad av en landsortskrönikör. och jag bara: I have my attorneyyyy with me... men nej. Eric och Samuel: var var ni när jag drog på mig nånting jag kanske kommer skämmas över? Var var Johanna när hon skulle stå på scen?
Så: Medan ni sitter och kverulerar i detta trånga virtuella kyffe går dagarna förbi därute. Se ut genom edra fönster: Dag efter dag genomlider världen utan era spetsfundiga små navel-alster på redigt fysiskt papper! Skäms. ja jesus kristus.

/Rackarn den röde

3 kommentarer:

K&S sa...

Bög, bög, bög! Åh GUUD varför kunde du inte låtit "One toke over the line" verkligen vara en felstavning av "One TOOK over...", men nej, minsann..såklart var det ett till av de där efterblivna knarkreferenserna till den där filmen som JAG tyckte var cool innan snubben dog. Men nu...ooooh nu, nu älskar alla den. Och vad hände egentligen med föraktet mot vapengalna, amerikanska machos? Är det här postironins revolution i de progressiva leden?
J'en ai marre!

Kaiser

K&S sa...

Har du fått en könssjukdom?

K&S sa...

äsch, sjukdom, det var bara som på skoj. ...ELLER? jag ville ju bara visa hur himla stolt jag var!
och förresten var ju ditt skryt inte alls opersonligt SAMUEL SAMUEL, du skröt väl om din mobil?
strunt samma, skriv ihop snabbt snabbt och skicka till mailen! Snälla?