2005-05-14

puss puss samuel!

Hurra, en sån toppenkille alltså! Jag har sagt det förr och det håller för en upprepning: killen med choklad i! Grabben hela dagen! Copper kettles and apfelstrodel with noodles!
Samuel har skrivit klart sina två artiklar, den ena är en förvisso ett offentligt fittslickande av anna och frida (mums) men det är en fröjd för ens inre syn! Den andra var toppenskoj, eller inte skoj, men väldigt stämningsfull på nåt vis, vilket tydligt accentuerades i slutet, eller? Men samuel, vi måste ha en bild på jennie när hon håller upp kassetterna och tittar på sina skor och så kan det stå photo-jennie under, toppen väl? jag ska läsa den noga, eller vill du alls ha kommentarer?
martin b och rasmus skulle skriva sin filosofipryl, min paris är klar, johanna säger att hennes typ är klar och vivi vold ska jag maila och trakassera. Och så Olles två är klara, de är INDIE. Så, eric! Hjalmar! Vilka är det mer?

2 kommentarer:

K&S sa...

Jomenvisst. Kommentera du för tusan!

/S

Anonym sa...

Jag har också 'ett svagt öga' för Samuel. Mums.