2005-05-29

KOLLA HÄR BOR LARS

10 kommentarer:

K&S sa...

Jaa!! Lo-fi festival hemma hos den där gamle tjommen. Bättre blir det inte. Eller?
Bra jobbat Johanna hur som helst!

/S

Anonym sa...

ELLER? ja jesus kristus, jag måste kanske städa och typ ta bort allt som är pinsamt o-indie i hela lägenheten. Oj, det enda som blir kvar är the flameskivan och negativpärmen med foton på amandas fötter. /L

Anonym sa...

är det okej om jag annonserar i stocholm city, eller vad tidningen nu heter? /J

K&S sa...

Nä nu förstår jag ingenting. Om man tittar på CENSUREN i mozilla står det: "The Diskettes Krashen Nybodagatan lördag 4 juni kl. 19.00 Alla åldrar!"
men om man tittar i explorer så står det:"The Diskettes och State of Samuel nånstans nära dig i Stockholm den 4 juni -05!"
Jag antar att Mozillaversionen är mest aktuell. Förklaring någon?!
Hann nån annan än jag läsa Erics text om japaner innan den försvann i förmiddags förresten?

/S

Anonym sa...

det är klart att det är mozillaversionen samuel: explorer är SÅ ute! Du måste också fixa fram erics text snarast, amanda tycker det är så himla spännande. /L

K&S sa...

Klart jag vet att explorer är ute men jag förstår fortfarande inte hur det hela går till...
Alltså, Erics text är nog förlorad för alltid men i korthet handlade det om att han träffade två japaner som han ville få i säng och sen spekulerade han i om de var lika fula som han för de visste inte själva om de kom från Tokyo eller Osaka eller nått...

/S

K&S sa...

Haha! Jag menar ju fulla såklart...
Förlåt Eric...

Anonym sa...

jag läste japsartexten. men varför har eric malm en grej med gulingar?!

Anonym sa...

hörrödudu pompidou, det heter faktiskt japaner, och alla har en grej med dem.

Anonym sa...

Eric Malm har ingen grej med japaner. Men han tänkte att det kanske var dags för det nu. Eric Malm tycker för övrigt att asiater är fula när han är nykter. Eller skulle det vara fulla? Hur var det Samuel ;)!