2005-05-22

Två sensationer

Holy Jesus! #1 Det finns en insändare på hotmailkontot. Vem är Carl-Anton/Bil Tjuv? Med vår vanliga tur är det väl nån av Johannas mammas kompisar och inte Emma Wallin vilket, och nu talar jag väl för oss alla, man skulle hoppas.
Sensation nummer två (#2) är naturligtvis att det förut fanns ett inlägg från Eric som handlade om att hans liv var en high-schoolfilm i vilket han insinuerade att han skulle knulla magnesiumtjejen samtidigt som han stämplade fast galgar i hennes blygdläppar (ja jävlar), men inlägget är borta! Eric, nu förstår jag ingenting. Allting är normalt, vet du inte det?
Också förresten, vem är det som inte var hemma hos mig, som inte är johanna, men som ändå skriver konstiga kommentarer? Carl-anton: om du vill vara med och leka så är vårt användarnamn alltså kungenochsilvia och lösenordet är hållkäftenomdetjävlalösenordetförihelvetelarsnuutövarjagliteträttmätigcensurbättredetänattjagtaröverbloggengenomattändralösenordettillpalpatine. If something like this is worth doing, it's worth doing right.

/Rackarn den röde

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag föredrar att vara hemlig i fortsättningen också...

K&S sa...

för i helvete Lars! du kan ju inte publicera lösenordet!! Förresten så finns mitt inlägg kvar, tror jag, men som draft...tyckte att allt fabulerande framställde mig i inte just så vacker dager som man kanske önskar sig själv. Eller vad tycker du?

Anonym sa...

VACKER DAGER var just vad det var! Fager som få! Och varför palpatine, är du nån sorts starwars nörd eller?

/lars

K&S sa...

Du har själv sagt det. Palpatine skulle vara ett passande lösenord om man ensam tog makten till den här bloggen. Han gör det med galaxen, dessutom är han kejsare, vilket går hand i hand med mitt namn.

Kaiser

K&S sa...

Jag har just ändrat lösenordet till erics förslag men sen så kom jag ju på att då kan ju vem som helst logga in i varje fall så jag la till en bokstav nån stans i mitten... F.ö. tycker jag att doiger är ett fult namn.

/S

K&S sa...

på A tycker jag skitkonstigt och på B johomensanjohodå

/rackarn

Anonym sa...

ni är ju dumma i huvet