2005-05-17

Stor konst

Ledsen för ytterligare en fullständigt onödig post som förmodligen kommer göra
Eric mordisk nästa gång han dricker något starkare än kiviks cider. Men det här är faktiskt så komiskt att jag bara måste...
Läs själva:
"100 av världens främsta fotbollspersonligheter visar sina exklusiva och privata bilder i projektet «Fotbollens andra sida». Deltagarna har tagit bilder som visar deras förhållande till fotboll och vad som inspirerar och motiverar dom."
Men titta på bilderna sen! Wayne Rooney fotar en parkbänk. Zlatan fotar några grävskopor vid en arkeologisk utgrävning... Jaha! Det är därifrån inspirationen kommer. Jisses. Alla visste väl att Rooney kommer sluta som alkis men att han faktiskt siktar på det...
Det här kan faktiskt vara det roligaste sen Mats Wilander läste sin poesi på TV.

/Samuel

5 kommentarer:

K&S sa...

Wayne Rooney...hur kan en sån loser vinna så mycket??? Daniel Braaten, vem #¤% är det? Han har tagit de bästa bilderna i alla fall. Och vad vill Sol Campbell säga med sin bild där han sitter på en trädgårdsstol i en bäck?

Kaiser

K&S sa...

alltså jag tycker verkligen inte att det här är okej. tur att ni knattrar av er sånt tjafs här och inte där nån kan höra er iaf. det enda häftiga är att det också stod i metro i morse, så du var en dag före samuel samuel!
/lars

Anonym sa...

det är klart att nån hör dem!?

Anonym sa...

ELLER?

Anonym sa...

HEJ LARS jag försökte ringarej men du svarade inte. victor andersson är dum i huvet så jag ska åka till linköping om några timmar. jag kommer inte till tjockis-hann-partyt TYPISKT. jag gråter blod. jag hade tänkt ge din kamera till agnes men.. nåväl, jag hoppas du läser det här ELLER ATT NÅN VÄNLIG SJÄL INFORMERAR DIG. HEJDÅ /JOHANNA