2005-05-29

Stop me if you think you've heard this one before...

Igår var det som sagt 25-årsfest. Den var ju inte sådär jättelyckad. Nu är jag nyss hemkommen från en 28-årsfest. Jag är sådär lagom full att jag måste läsa igenom allt jag skriver och rätta till stavfelen. Fingrarna tenderar nämligen att halka lite halvt på tangentbordet. Det är en helt onödig fylla jag sitter här med. Folk som är över 25 är helt enkelt inte ämnade för mig, och vice versa. Jag tänkte att jag kanske skulle åka hem och sova innan jag blev för full för att förstå poängen med det.
Poängen med det är att det är 18-årsfest imorgon kväll (my cup of tea, MY CUP OF TEA!!). Så jag vill vara någorlunda utsövd imorgon innan jag går till jobbet för att jobba 8 timmar innan klockan slår festtid. Den festen kommer helt klart att vara mer bloggvänlig, oavsett om det går "bra" för mig eller ej! Hehe..

Kaiser

Inga kommentarer: