2005-05-26

Wouldn't it be nice?

Idag har jag varit på kändismaskerad. Den var inte så lyckad. Det var däremot jag. Jag var nämligen för dyra pengar uppklädd till engelske prins Harry. Givetvis klädd som då han själv gick på maskerad som tysk Afrika Korps. Temat den gången var "Colonials and natives", tyvärr känner jag ingen som är tillräckligt adligt inavlad för att hålla såna fester. Det är sannerligen en förlust. I varje fall så hade kanske typ 75% av festdeltagarna ignorerat den delen av inbjudan som sa att det var kändismaskerad. Kanske är de dumma i huvet och trodde att det skulle vara utklädda kändisar där. Mycket talar för det. Ja...
Det var en del som var utklädda dock, bland dem en tjej som tycks ha köpt eller hyrt en riktig vaddendärHarryPotterstjejkompisnuheter-dräkt, hon skrämde mig, för hon var enda hotet mot mig att vinna bästa kostym-tävlingen. Som tur var vart den ingen sån.
Det vart istället dans, och jag hade blivit tillfrågad att bränna lite skivor innan. När jag kom dit fick jag också nöjet att spela upp dem, i ett riktigt DJ-bås! Det saknades dock ett riktigt mixerbord, jag kunde t.ex. inte ändra tempot på låtarna...men jag kunde växla mellan två skivor sådär som DJ:s gör, bara det att jag inte kunde matcha tempot då som sagt...JA! Folk älskade mig som DJ i alla fall. Harry the Nazi stog och spelade skivor hela kvällen lång, eller till elva typ. Det var ingen riktig fest, det var mest en middag, så folk gick hem vid den tiden...men då hade det ju hållt på sen sex ändå så. Och när folk gick så tackade de alla mig för musiken, det ni! Ja, det vill säga alla utom den utomordentligt söta tjejen som hette Therese som jag pratade lite kort med. Jag såg henne snegla lite mot mig där jag stog, upptagen med att växla mellan Gigi D'Agostino och Kate Ryan, det kändes som hon ville säga hejdå, men att hon inte vågade störa. Men GUD, ARGH, ÅH! Du skulle kommit fram kvinna, jag hade spelat en låt bara för dig!!! Sen hade jag slängt ifrån mig hörlurarna och rusat ut ur båset, tagit dig i min famn och burit hem dig till mig. Där hade jag sakta tagit av dina kläder och stillsamt smekt din kropp. När du blivit helt naken skulle låta dig ta av mig mina kläder. (Du skulle fått slita sönder dem om du velat, de var ändå bara maskeradkläder.) När vi båda sen legat där nakna i min säng hade jag viskat att din kropp är den finaste jag vet, vartefter jag skulle ta dig tätt intill min kropp så att vi låg mage mot mage, ansikte mot ansikte...då skulle jag ligga där och se in i dina ögon...länge, länge, bara ligga där, öga mot öga. Dina ögonlock skulle bli tyngre och tyngre, och tillslut så somnar din blick bort från min. Då skulle jag ligga kvar där, ytterligare en stund, och lyssna på dina djupa, men lätta andetag. Sen skulle jag själv somna och drömma att du gått innan jag vaknat. Då skulle jag vakna till med ett ryck, bara för att känna din varma kropp emot min. Fortfarande nära, vacker, sovande...

Kaiser

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror du lyssnat för mycket på Joe och såna grejer. Akta dig så du inte kommer på dig själv med att kissa på en minderårig snart.

Anonym sa...

Kunde ni inte bara ha knullat lite...?

K&S sa...

Joe? Nä, nu hänger jag inte med riktigt...

Kaiser

K&S sa...

holy jesus, olle också. ja jävlar. förresten tycker jag att det blivit lite sliskig stämning i de här texterna på sistone, först johannas kärleksförklaringar och sen det här tantsnusket. tur för dig att jag gillar't, annars skulle jag ta bort det och byta lösenordet till endor. skriv en indiekrönika istället, martin B är också klar nu!
/L

K&S sa...

jag skrev inga satans kärleksförklaringar! jag fattade inte den här öga mot öga-texten. vid min svans